Kalite Politikası
06 Mayıs 2022

KALİTE POLİTİKAMIZ
Hasta ve çalışanlarının memnuniyetine dayalı, bilinçli ve güler yüzlü personeli ile sağlıkta kalite sistemi şartlarına ve mevzuatlara uygun, güncel teşhis ve tedavi yöntemlerini kullanarak çağdaş sağlık hizmeti vermektir.

Hastanemiz İçin:

Öncelikle insan haklarına saygılı olmak.
Hasta ve çalışan memnuniyeti ve güvenliği doğrultusunda hizmet vermek.
Hastane çalışanlarının gelişimini her zaman desteklemek. 
Yasalar ve mevzuatlar doğrultusunda en iyi sağlık hizmetini vermek.
Çalışmalarımızı devamlı geliştirmek ve hedeflediğimiz kaliteye ulaşmak.

Çalışanlarımız İçin: 

Çalışanlarımızın bilgi ve becerilerini attırarak nitelikli iş gücü yaratıp özverili birer sağlık çalışanı olmalarını sağlamak. 
Huzurlu, içten, samimi, etkin ve verimli bir çalışma ortamı yaratarak çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkarmak. 
Çalışanlarımızın hastanemizi benimsemesini sağlayarak verimliliği arttırmak.

Hastalarımız İçin:

Hizmet ettiğimiz hastanın en iyi tanı ve tedavi hizmetini sunarak yaşam kalitesini yükselterek hasta sağlığını ve güvenliğini ön planda tutmak.
Günümüz ve geleceğin bilimsel yönetim ilkelerinden yararlanmak. 
Hastalarımız için en doğru teşhis ve tedavi yöntemleri kullanmak. 
Yürürlükte bulunan yasal ve diğer şartlara uymayı taahhüt etmek.
Sağlık hizmeti verirken hastalarımız ve çalışanlarımız arasında din, dil, ırk, cinsiyet ve bölge ayrımı gözetmemek. 
Hastalarımızın beklentilerini karşılamayı en üst seviyeye çıkarmak. 
Hastalarımızı da çalışanlarımız gibi hastanemizin eğitimlerine katılımını sağlamak.




VİZYONUMUZ

Uluslararası standartlara uygun hizmet sunarak bölgemizde ‘ örnek’ hastane olmak.

MİSYONUMUZ
Güler yüzlü güvenilir yenilikçi insan hakları saygılı sağlık hizmet sunmak.

İLKELERİMİZ
İNSANA SAYGI
ÇALIŞAN, HASTA, HASTA YAKINI MEMNUNİYETİ
GÜVEN
TARAFSIZLIK
HAKKANİYET
EKİP ANLAYIŞI
SÜREKLİ EĞİTİM, GELİŞİM