Hizmet Standartları
12 Şubat 2020


Sıra No

Sunulan Hizmetin Adı

Başvuruda İstenen Bilgi/ Belgeler

Hizmetin Tamamlanma Süresi

(En Geç)

1

Poliklinik Muayene

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik,

5 saat

2

Hasta Yatışı

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Daha önce hastanede yatmış ise dosyası Dosyası ,3-Merkezi Tıbbi arşivden alınan hasta dosyası

15 dak

3

Laboratuar Tetkikleri

1)-Poliklinik Hasta muayene barkod numarası ile hekim istemi

Acil durumlarda 30-180dak

Patoloji 15 gün- 1 Ay

4

Röntgen Çekimi

1- Poliklinik Hasta muayene parkod numarası ile hekim istemi

1 saat

5

Ultrasonografik Tetkikler

1- Poliklinik Hasta muayene barkod numarası ile hekim istemi,

Acil aynı saat içinde

3 saat

6

Ameliyat Planı ve Gerçekleştirilmesi

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Yatış Onayı, 3-Hastanın Tüm Tetkikleri,

acil durumlarda aynı saat içinde,normal hastalar için ise ortalama

4-Hasta Dosyası ilgili hekimlerin konsültasyonu,Ameliyat bilgilendirme ve onam formu

 

 

7 gün

7

Epikriz Raporu

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-taburcu oldağunda aynı anda daha sonraki bavurularda dilekçe ile

Müracaat edip hizmeti aldığı beklemeler dahil sürenin 2 saat sonra, toplamı,taburcu olduğunda taburcu anında

8

Ameliyat Raporu

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Dilekçe

 

2 saat

9

Hasta Hakları Başvurusu

1-Dilekçe ile Hasta hakları birimine şahsen veya Sabim online aracılığı ile

 

10 gün

10

Günübirlik Tedavi Kapsamında Küçük Cerrahi Müdahale

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Hastanın Tüm Tetkikleri3-Gerekirse yatış dosyası ve tüm konsültasyon ve Ameliyat bilgilendirme ve onam formu

 

7 saat

11

Sürekli İlaç Kullanım Raporu

1-T.C Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Hastanın Tüm Tetkikleri(Gerekirse), 3-Hekim İstemi

 

5-20 dak

12

Mernis Ölüm Tutanağı

1-T.C.Kimlik Numaralı Kimlik, 2-Hastanemizde öldüğü defin belgesi

 

20 dakika

13

Mr ve Tomografi

Doktor istemi (otomasyon üzerinden) Anlaşmalı hastaneye randevu alınır.

Acil durumlarda aynı saat Normal durumlarda 3 gün içinde

14

Portör Muayeneleri

1-T.C.Kimlik Numaralı Kimlik

 

1 gün

15

Gastroduedonoskopi, Kolonoskopi, Rektoskopi

Poliklinik muayenesi sonrası hekimin istemi (otomasyon üzerinden yapılır)

 

2 gün

16

İstirahat raporu (sağlık kurulu) düzenlenmesi

İstirahati veren hekim tarafından düzenlenen istirahat süresinin belirtildiği rapor kağıdı, 4 adet fotoğraf, T.C.Kimlik numaralı kimlik, hizmet akdi ile çalışanlar için vizite kağıdı,

 

1 gün

17

Odiyometi (Yeni doğan işitme tarama)

Poliklinik muayenesi sonrası pediatri hekim istemi (otomasyon üzerinde)

20 dak.

18

Şikayet başvurusuna cevap verilmesi

Dilekçe (Kimlik ve adres bilgilerini içeren)

10 gün

19

Bilgi edinme başvurusuna cevap verilmesi

Dilekçe (Kimlik ve adres bilgilerini içeren)

 

3 gün

 

Tıbbi malzeme ve ilaç istemi

Order ve istek belgesi

1 gün

20

21

Diyaliz hizmeti

Sertifikalı dahilye veya nefroloji uz.tarafından haftada 3 kez hemodiyaliz alması uygundur raporu sgk lı hastalar için 3 hekim imzalı yeşil kartlı hastalarda tek hekim olması

4 saat

22

Diyet hizmetleri

Personel ve hastaların yemek liste ve besin değerlerinin göz önünde bulundurularak hazırlanması ve poliklinik hastalarının diyet listelerinin verilmesi için doktor konsültasyonu

Aylık kontroler

23

Kan transfüzyonu

Doktor istem kağıdı ve Tc.Kimlik No

Hastanın aciliyet durumunu göre süre değişir

24

Solunum Fonksiyon testi

Doktor istemi ve otomasyon üzerinde

10 dak

25

Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon salonu

Doktor istemi ve otomasyon üzerinde

Yatan hastalar için hastadan hastaya değişmekle beraber ortalama 10 gün


Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde hizmetin belirtilen

sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

İkinci Müracaat Yeri

Adı Soyadı

:

 

Adı Soyadı

:

Ünvan

:

Başhekim

Ünvan

:Başhekim Yardımcısı

Adres

:

Derik Devlet Hastanesi

Adres

:Derik Devlet Hastanesi

Tel

:

04822513915-1044

Tel

:04822513915-1029

Faks

:

04822513914

Faks

:04822513914

e-Posta

:

mardindhs2@saglik.gov.tr

e-Posta

:mardindhs2@saglik.gov.tr